Nike deschide primul magazin dedicat femeilor

21 noiembrie 2014

Lansarea noului magazin a fost prefatata luna trecuta de o prezentare prin care compania de echipamente sport si-a facut cunoscute intentiile de a pune mai mult accent pe articolele create special pentru reprezentantele sexului frumos. Evenimentul din luna octombrie a inclus si o prezentare pe podium a noilor articole de imbracaminte sport pentru femei, purtate de 27 de atlete de top din intreaga lume.

Prin conceptul specific feminin, Nike, ca si alte companii de renume, face un pas inainte pentru adaptarea la noile tendinte in domeniu: Lululemon Athletica a inregistrat un adevarat succes prin comercializarea de aparate fitness proiectate special pentru femei, iar Under Armour a incheiat un parteneriat cu modelul Gisele Bundchen si cu balerina Misty Copeland pentru a-si promova produsele.

Nike se asteapta ca noul centru dedicat femeilor sa depaseasca rezultatele obtinute prin vanzarea de produse destinate domnilor, estimand o crestere a veniturilor de la 5 miliarde de dolari (suma de la finalul prezentului an fiscal) la 7 miliarde de dolari, pana in 2017.

Noul magazin situat in Newport Beach, California, include atat imbracaminte si incaltaminte exclusiv pentru evenimente sportive (competitii, jogging etc.), cat si articole usor elegante, gandite mai degraba pentru plimbari in parc sau chiar iesiri in oras, intr-o atmosfera mai casual. De asemenea, magazinul va include o sala pentru practicarea de exercitii fizice sau yoga.

Sursa: Business Week

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro