Hai sa aducem Romania acasa - Cea mai buna campanie de responsabilitate sociala din industria FMCG

12 noiembrie 2012

“Hai sa aducem Romania acasa” a fost desemnata cea mai buna campanie de responsabilitate sociala în cadrul celei de-a saptea editii a Premiilor PIATA, desfasurate anul acesta.

Campania „Hai sa aducem Romania acasa” a fost dezvoltata sub umbrela brandului Gerovital, avand ca scop sprijinirea sportivilor romani la Jocurile Olimpice din 2012, în calitate de sponsor oficial. În cadrul campaniei, compania Farmec Cluj-Napoca a organizat doua promoţii nationale, prima desfaşurata anul trecut în perioada 14 octombrie - 14 decembrie, iar cea de-a doua, „Aur, Argint şi un Bronz Perfect”, desfaşurata între 1 iunie - 12 august 2012, prin intermediul carora un procent de 1% din vanzarea produselor Gerovital a fost donat Echipei Olimpice a Romaniei.

„Ne-am asociat cu Echipa Olimpica a Romaniei deoarece valorile marcii Gerovital sunt apropiate atat spiritului olimpic cat si valorilor romanesti. Ne bucuram ca «Hai sa aducem Romania acasaprimeste aceasta distinctie si le mulţumim tuturor consumatorilor care s-au implicat pentru obtinerea rezultatelor deosebite din cadrul campaniei”, a declarat Mircea Turdean, Directorul General al companiei Farmec Cluj-Napoca.

Premiile PIATA ale industriei bunurilor de larg consum este o competitie organizata de revista PIAtA, adresata producatorilor, distribuitorilor si comerciantilor din retailul modern, în cadrul carora au fost acordate 41 trofee, ce au recompensat cei mai buni jucatori ai industriei.

In cadrul competitiei Premiile PIAtA, compania Farmec Cluj-Napoca a fost nominalizata si la categoriile Cel mai bun produs nou - grupa Produse de îngrijire personala, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand - grupa Produse de îngrijire personala, Cel mai bun furnizor roman de bunuri de larg consum si Cel mai bun furnizor.
 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro