Google Chrome ar putea avea un adblocker incorporat ceea ce readuce compania in vizorul UE

20 aprilie 2017

O versiune viitoare de Google Chrome ar putea avea incorporat un sistem care ar urma sa blocheze cele mai intruzive reclame sa mai deranjeze utilizatorii. Aceasta optiune ar urma sa fie disponibila atat in versiunea pentru PC, cat si pentru smartphone-uri si tablete.

Informatiile privitoare la noua optiune au aparut in Wall Street Journal. Desi compania nu a confirmat pregatirea unui adblocker incorporat pentru Chrome, publicatia scrie ca anuntul oficial urmeaza sa fie facut in urmatoarele saptamani. În acelasi timp este lasata deschisa varianta ca Google ar putea renunta la acest plan.

Daca acest proiect va vedea lumina zilei, vor fi considerate reclame care trebuie blocate cele care nu corespund standardelor „Coalitiei pentru imbunatatirea reclamelor”, un grup independent format din agentii de publicitate fondat in luna martie a acestui an. Standardele dupa care ar urma sa fie evaluate reclamele au fost stabilite dupa o cercetare aprofundata in care au fost implicate peste 25.000 de persoane.

Utilizatorii ar primi bucurosi o astfel de optiune, dar responsabilii pentru concurenta loiala din UE nu vad cu ochi prea buni intentia Google. Comisarul european pentru concurenta, Margarethe Vestager a raspuns jurnalistilor care vroiau sa cunoasca pozitia autoritatilor europene cu privire la intentiile Google. Vestager a declarat printr-un mesaj pe Twitter ca va studia indeaproape efectele acestei noi optiuni pentru a-i identifica efectele asupra pietei, in cazul in care va fi lansata.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro