Facebook si-a schimbat logo-ul

3 iulie 2015

Facebook a inceput actualizarea logo-ului in decursul acestei saptamani, insa modificarile sunt atat de minore incat multi utilizatori nici macar nu au observat schimbarea. Noul logo combina clasicul fundal albastru cu litere albastre, diferenta fiind fontul si litera "a" care este usor modificata.

Vechiul logo Facebook utiliza fontul Klavika, insa potrivit companiei, noul logo are un font personalizat.

Directorul de creatie de la Facebook, Josh Higgins a declarat "ne-am propus sa modernizam logo-ul pentru a-l face mai prietenos si abordabil. In timp ce am luat in considerare mai multe directii, am decis ca avem nevoie doar de o actualizare, si nu de un redesign complet."

Logo-ul initial Facebook a fost dezvoltat in 2005, la un an dupa ce reteaua de socializare a fost lansata la Harvard si a inceput preluarea rapida a campusurilor universitate si mai mai apoi, a intregii lumi.

In 2013, Facebook a realizat o schimbare la fel de subtila la litera "f", eliminand din partea de jos a logo-ului o linie albastru deschis.

Sursa: Mashable / Foto: Mirror

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro