Facebook renunta la Bing in favoarea propriului motor de cautare

16 decembrie 2014

Mark Zuckerberg a confirmat faptul ca pe Facebook nu vor mai fi incluse rezultatele cautarilor Bing, instrumentul creat de Microsoft. Colaborarea dintre cele doua companii, reinnoita in anul 2010, a inceput in 2007, perioada in care Microsoft a investit 240 milioane de dolari in Facebook pentru 1,6% din actiuni.

Aceasta decizie va influenta cu siguranta cota de piata a motorului de cautare Bing, deja afectata de recenta reproiectare a site-ului web al Microsoft, MSN.

Potrivit reprezentantilor Microsoft, incetarea colaborarii in ceea ce priveste motorul de cautare nu va avea un efect negativ asupra raporturilor dintre cele doua companii. „Facebook si-a schimbat recent functiile de cautare pentru a-i ajuta pe utilizatori sa gaseasca strict informatiile distribuite pe reteaua de socializare si nu o lista intreaga de rezultate web. Suntem in continuare partenerii Facebook in multe alte domenii variate”, au precizat reprezentantii Microsoft.

Schimbarea aceasta este doar una dintr-o serie intreaga de actiuni prin care Facebook isi imbunatateste instrumentele de cautare. Reteaua de socializare a inlocuit cautarile prin Bing cu propria functie de cautare, prin care utilizatorii pot cauta postarile si comentariile postate de prieteni in trecut. In plus, a fost reproiectata si sectiunea Noutati: gasirea stirilor va fi mult mai usoara si se vor prezenta diferite perspective despre cele mai interesante subiecte ale zilei.

In luna iulie a acestui an, Mark Zuckerberg a declarat ca intentioneaza sa acorde o mai mare atentie functiei de cautare pe Facebook, avand in vedere faptul ca peste 1 miliard de cautari sunt inregistrate pe site in fiecare zi.

Sursa: Business Insider

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro