Reteaua de socializare Facebook va lansa butonul "Doneaza acum" pentru toate companiile nonprofit. Butonul va putea fi inclus in paginile de Facebook dar si in anunturi.
In decembrie 2013 Facebook a mai introdus un astfel de buton insa doar unui numar limitat de parteneri, precum UNICEF, Crucea Rosie si DonorChoose.org.
In comparatie cu alte butoane call-to-action care au fost lansate anul trecut, de exemplu "Cumpara acum" sau "Rezerva acum", butonul "Doneaza" duce utilizatorii pe un site din afara retelei de socializare. Aceasta reprezinta o schimbare si fata de vechiul buton "Doneaza" care ii trimitea pe utilizatori pe o pagina de Facebook special creata pentru donatii, unde le era solicitat sa introduca informatii de plata.
Motivul care a determinat Facebook sa faca aceasta modificare nu este foarte clar, insa este posibil ca schimbarea sa fi avut loc datorita nesigurantei utilizatorilor de a oferi informatii ale cardului de credit sau ale contului PayPal in interiorul retelei de socializare.
Sursa: Mashable / Foto: Tech Crunch
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro