Cutia automata – componente importante ale cutiei automate !

Categorie: Comunicate de presa

 

Descrierea celor mai importante componente ale cutiei automate reprezinta:

Sistemul hidraulic al cutiei automate:

Sistemul hidraulic este un labirint complex de pasaje și tuburi care transmite lichidul de transmisie sub presiune tuturor părților convertizorului de transmisie și de cuplu. Cele mai noi sisteme sunt mult mai complexe și sunt combinate cu componente electrice computerizate.

Lichidul de transmisie servește în mai multe scopuri: controlul schimbării, lubrifierea generală și răcirea transmisiei. Spre deosebire de motorul care utilizează ulei în primul rând pentru lubrifiere, fiecare aspect al funcțiilor unei transmisii depinde de o alimentare constantă a fluidului sub presiune. Acest lucru nu este diferit de sistemul circulator uman (fluidul este chiar roșu) în care chiar și câteva minute de funcționare atunci când există o lipsă de presiune poate fi dăunătoare sau chiar fatală pentru viața cutiei automate.

Pentru a menține cutia automata la o temperatură normală de funcționare, o parte din fluid este trimisă printr-unul din cele două tuburi de oțel într-o cameră specială care este scufundată în antigel în radiator. Fluidul care trece prin această cameră este răcit și apoi returnat la cutia automata prin celălalt tub din oțel. O cutie automata tipică are o medie de zece litri de fluid între transmisie, convertizorul de cuplu și rezervorul de răcire. De fapt, majoritatea componentelor unei cutii automata sunt în mod constant scufundate în lichid, inclusiv ambalajele și benzile ambreiajului. Suprafețele de frecare de pe aceste părți sunt proiectate să funcționeze corect numai atunci când sunt scufundate în ulei.

Pompa de ulei:

Pompa de ulei de cutie automata (care nu trebuie confundată cu elementul de pompare din interiorul convertizorului de cuplu) este responsabilă pentru producerea tuturor presiunii uleiului necesară în transmisie. Pompa de ulei este montată în partea din față a carcasei transmisiei și este conectată direct la o flanșă a carcasei convertizorului de cuplu.

Deoarece carcasa convertizorului de cuplu este conectată direct la arborele cotit al motorului, pompa va produce presiune ori de câte ori motorul funcționează atât timp cât există o cantitate suficientă de lichid de transmisie disponibilă. Uleiul intră în pompă printr-un filtru care se află în partea inferioară a vasului de transmisie și deplasează un tub de preluare direct la pompa de ulei. Uleiul este apoi trimis sub presiune la regulatorul de presiune, corpul supapei și restul componentelor, după cum este necesar.

Corpul supapei cutiei automate:

Corpul ventilului este centrul de control al cutiei automate. Conține un labirint de canale și pasaje care direcționează fluidul hidraulic către numeroasele supape care acționează atunci ambreiajul adecvat sau servomotorul benzii pentru a trece ușor la uneltele corespunzătoare pentru fiecare situație de conducere.

Fiecare dintre numeroasele supape din corpul supapei are un scop specific și este denumită pentru această funcție. De exemplu, supapa de schimbare de 2-3 ori activează treapta a doua de treaptă până la treapta de viteză a treia treaptă sau supapa de schimbare a treptei de 3-2, care determină când trebuie să se producă o deplasare în jos.

Cea mai importantă supapă și cea pe care aveți control direct este supapa manuală. Supapa manuală este conectată direct la mânerul schimbătorului de viteze și acoperă și dezvăluie diferite pasaje în funcție de poziția în care este amplasată schimbătorul de viteze.

Când plasați schimbătorul de viteze în Drive, de exemplu, supapa manuală direcționează fluidul către ambreiajul ambreiajului s) care activează treapta 1. se reglează de asemenea pentru a monitoriza viteza vehiculului și poziția clapetei de accelerație astfel încât să poată determina timpul optim și forța pentru schimbarea 1 – 2. La transmisiile controlate de calculator, veți avea, de asemenea, solenoizi electrici care sunt montați în corpul supapei pentru a direcționa lichid către ambalajele sau benzile de ambreiaj aflate sub controlul computerului pentru a controla mai precis punctele de schimbare.

 

Comunicat preluat de pe LivePr.ro  » Cutia automata – componente importante ale cutiei automate !


Alte articole

Adauga comentariu