Cum sa iti alegi suplimentul Pre-Workout

Categorie: Comunicate de presa

Despre suplimentele pre-workout în general

Aceste suplimente, cum arată și categoria acestora, au fost concepute pentru folosirea înainte de antrenament. Practic folosirea acestora servește un singur scop: atingerea unei performanțe mai bune, atât fizic cât și mental. Să oferim maximul posibil în timpul antrenamentelor. O formulă atât de simplă. Cu creșterea temporară a puterii și cu o concentrare mai bună antrenamentele pot fi realizate mai rapid și mai eficient. Un astfel de supliment conține mai mulți agenți, care acționează diferit asupra performanței, dar acționează împreună, astfel folosirea acestora poate avea multe efecte pozitive. În general acestea sunt efectele suplimentelor pre-workout:

  • Vigilență sporită, concentrare mai bună
  • Atitudine mai dedicată: “mai mult, mai bine, mai departe”
  • Intensitate mai mare
  • Întârzierea oboselii
  • Recuperare mai rapidă între exerciții și seturi
  • capacitate mai bună de efort a mușchilor

Sună bine, nu-i așa? Putem presupune că prin folosirea permanentă a unui supliment pre-workout obținem efecte de fiecare dată, astfel fiecare antrenament va fi mai intens și mai eficient. Iar o performanță mai bună aduce cu sine mai mulți mușchi, fiindcă stimularea mușchilor la antrenamente forțează organismul la adaptare, astfel crescând puterea și masa musculară – dacă și celelalte circumstanțe sunt date.

Unde este problema?

Practic, nu este. Factorul uman poate fi problema. Adică utilizarea acestor suplimente fără măsură, sau utilizarea neîntemeiată, într-un fel o dependență psihologică. Hai să analizăm puțin cofeina, substanța care se găsește în doză mare aproape în fiecare supliment pre-workout. Deseori auzim de la unii care consumă regulat cafea sau băuturi energizante, că înainte de a consuma doza zilnică de cofeină, este aproape imposibil să se trezească, chiar se simt incapabili de a merge la lucru. În momentul în care cineva se află în situația asta, deja umblă pe căi greșite. Un om care s-a obișnuit la consumul de cofeină, dacă nu introduce cantitatea obișnuită, se poate simți enervat, fără concentrare bună, slab și doborât de oboseală.

Partea întunecată

Să analizăm mai atent, căci nimeni nu se naște cu cofeină sau sinefrină în sânge. Toleranța organismului față de cofeină se formează foarte repede, chiar și în 1-2 săptămâni. Ce înseamnă acest lucru? După un timp nu poți atinge efectul așteptat (vigilența, concentrarea mai bună, o performanță generală mai bună) cu același cantitate de cofeină. Organismul se obișnuiește, și numai cu mărirea cantității de cofeină putem atinge efectul inițial. Acesta este un cerc vicios, fiindcă în funcție de mărirea cantității interdicția acestuia tulbură organismul cât mai rău, și după un timp și pentru obținerea prospețimii naturale vei avea nevoie de cofeină. Pe lângă asta, stimularea continuă a sistemului nervos și circulator într-adevăr este dăunător, și la unii cu tendință spre asta, poate contribui la apariția diferitelor boli cardio-vasculare, și poate conduce la o hipertensiune permanentă (care pe termen lung fără tratament poate conduce chiar și la stroke). Nu este un fenomen străin nici tachycardia (puls ridicat), lucru pe care mulți nici nu observă, sau nu îl consideră enervant, în ciuda faptului că este un efort considerabil inimii. În mod firesc ar fi o prostie dacă am da vina numai pe cofeină pentru efectele adverse, pentru că și alți stimulanți psihoactive care funcționează pe principii similare pot cauza probleme. Astfel de stimulanți pot fi sinefrina, DMAE, care în doze nerealiste de mari și folosiri pe termeni de lungă durată pot cauza efecte similare.

Ne-am întâlnit deja cu multe feedback-uri și întrebări, care au arătat evident că mulți utilizează suplimentele pre-workout cu o frivolitate șocantă, fără rudimente, după capul lor, chiar și amestecate (astfel înmulțind cantitatea unelor agenți), și în multe cazuri combinate cu suplimente de ardere a grăsimilor care de asemenea conțin stimulenți. Unii pur și simplu nu sunt conștienți de componentele produsului, și din cauza motivelor menționate anterior, organismul lor devine tolerant la agenți. Aceștia cred că prin mărirea cantității sau cu introducerea unui produs diferit (care în unele situații conține același agenți) pot rezolva ”ineficiența” produsului. Acesta ar fi cea mai proastă idee posibilă, fiindcă este drumul drept spre cunoașterea efectelor neplăcute, care altfel pot fi evitate prin consumarea rezonabilă, prin respectarea protocolului de consumare, dozei recomandate de către producător.

La ce să fim atenți la consumarea suplimentelor pre-workout?

Mai ales trebuie să știi ce anume folosești. Să nu fii leneș să studiezi amănunțit ingredientele unui produs, pur și simplu pune lucrurile în locul lor. Ce vrem să spunem cu asta?

Un astfel de supliment merită utilizat din punct de vedere funcțional: înainte de antrenamente sau activități fizice intense, consumând o doză prin care putem atinge efectul adecvat pentru noi. Calea cea mai ușoară pentru determinarea acestei cantități este dacă nu lăsăm ca nerăbdarea să aibă influență asupra noastră, și dacă nu începem neapărat cu doza totală recomandată de producător, însă cu o cantitate mai mică, care treptat crescut poate fi ajustat pentru a atinge efectul adecvat pentru noi. Să nu fim lacomi, și să nu cădem în greșeala în care dacă un produs funcționează, atunci în speranța unui efect mai puternic (pozitiv) mărim doza. Pe de o parte organismul devine tolerant cu doza optimă, pe de altă parte, în funcție de toleranța individuală putem conta pe apariția posibilelor efecte adverse. Să alegem un produs despre care am auzit/citit opinii pozitive, doar produse de încredere, din branduri cunoscute, pe care să o achiziționăm numai din surse cunoscute, fiabile. Ferește-te de produsele vândute ”pe ascuns”, despre care nici nu se știe ce ingrediente conțin.

Recomandarile Protein Outlet:

Animal Pump – 179 lei

Animal Fury – 136 lei (NOU)

ON Gold standard Pre-Workout – 94 lei

Genius – Fury Extreme – 126 lei

Aceste patru suplimente sunt cele mai bine vandute pre-workout-uri de pe magazinul nostru online. Tot ce trebuie sa faci acum e sa le analizezi in parte sa vezi ce ingrediente ti se potrivesc asteptarilor si stilului tau de viata.

Comunicat preluat de pe LivePr.ro  » Cum sa iti alegi suplimentul Pre-Workout


Alte articole

Adauga comentariu