Criza la McDonald’s - profiturile au scazut cu 30%

22 octombrie 2014

Cel mai mare lant de restaurante din lume a intrat in declin in ultima vreme, raportand o scadere considerabila a veniturilor pentru al treilea trimestru al anului curent. Venitul net a scazut de la 1,52 miliarde $ la 1,07 miliarde $, conform unui raport al companiei privind situatia financiara.

McDonald’s a pierdut multi clienti in primul rand din cauza majorarii preturilor produselor, pentru a compensa cresterea costurilor cu personalul si ingredientele. In plus, companiile rivale au oferte mult mai tentante la aceleasi tipuri de produse, determinand consumatorii sa-si schimbe preferintele. De exemplu, Burger King a pus in vanzare recent pachete incluzand 10 nuggets de pui, pentru doar 1,49 $.

Fluctuatiile pietei si influenta factorilor interni si externi i-au luat pe nepregatite pe reprezentantii companiei, care au precizat ca se impun schimbari pe masura pentru a contracara efectele valorilor negative ale profitului din ultima perioada.

Pentru a-si recastiga clientii sau pentru a atrage clienti noi, McDonald’s va incerca o schimbare de strategie la nivel global, inclusiv remodelarea restaurantelor si a resurselor tehnice, precum si implementarea de sisteme pentru comenzi si plati prin telefonul mobil.

Compania are probleme la nivel mondial, vanzarile fiind afectate chiar si in zona asiatica, in China si Japonia. La fel, in Rusia, 9 locatii au fost inchise temporar si alte sute sunt supuse inspectiilor autoritatilor pentru protectia consumatorilor.

Sursa: Bloomberg

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro