Cosmetic Plant extinde gama de produse anticelulita ce va aduce 8% din vanzari in acest an

17 iunie 2015

Noua Gama Anticelulita se adreseaza femeilor active si moderne, care cunosc importanta ingrijirii pielii si isi doresc sa gaseasca solutii pentru imbunatatirea tonusului acesteia.

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuti producatori autohtoni de cosmetice, extinde gama de produse anticelulita cu sase noi produse si mizeaza pe cresterea ponderii acesteia in totalul vanzarilor companiei. Astfel, daca in 2014, produsele anticelulita reprezentau cca. 4% din business-ul Cosmetic Plant, in acest an acestea vor aduce cca. 8% din vanzari.

„Gama Anticelulita continea pana in acest moment 2 produse. Fiind vorba de o gama cu un potential de crestere foarte mare din punct de vedere al vanzarilor, am luat decizia de a o extinde. Astfel, in acest moment, gama anticelulita cuprinde Crema anticelulita cu extract de galbenele, existenta in portofoliu din 1999, si sase noi produse ce au la baza ingrediente active naturale precum algele marine, cafeaua verde, ardeiul iute, cafeina si ceaiul verde. În plus, noile produse au la baza formule moderne, fara parabeni”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Aceasta a subliniat, de asemenea, ca decizia de lansa noile produse si de a extinde Gama Anticelulita are la baza dorinta companiei de a oferi cat mai multe solutii clientelor, adaptate cerintelor actuale.

„Celulita este o problema de maxima actualitate si constituie o preocupare pentru un numar tot mai mare de persoane de sex feminin, opt din zece femei prezentand celulita, indiferent de greutatea pe care o au. Prin urmare, am considerat ca este necesar sa ne extindem gama produselor anticelulita astfel incat sa putem oferi solutii cat mai potrivite si mai personalizate pentru clientele noastre. Astfel, am regandit oferta noastra, care acum include 7 produse anticelulita, cu texturi si ingrediente diferite in functie de nevoile romancelor afectate de aceasta problema in continua expansiune”, a mai spus reprezentanta companiei.

Noua gama va aduce cca. 8% din afacerile companiei
Conform afirmatiilor reprezentantei companiei, Gama Anticelulita este una sezoniera, ce este vanduta preponderent primavara si vara. Aceasta a subliniat, de asemenea, ca noua gama va avea in acest an o pondere de 8% din totalul vanzarilor companiei, fata de doar 4% in 2014, urmand sa creasca chiar si mai mult anul viitor.

În ceea ce priveste business-ul companiei, Cosmetic Plant a raportat in 2014 o cifra de afaceri de 7,5 milioane de lei, in crestere cu 6% fata de anul precedent, iar pentru 2015 este estimat un avans cu cca. 10% al valorii.

7 produse speciale pentru preferinte diverse
Potrivit datelor companiei, peste 80% dintre femei prezinta celulita, cauzele fiind multiple - predispozitia genetica, activitatea fizica redusa, aportul caloric marit sau redus calitativ. Pentru a reduce aparitia acesteia trebuie actionat global, iar prin lansarea acestei game, Cosmetic Plant propune o serie de produse adaptate mai multor cerinte.

Astfel, noua Gama Anticelulita a Cosmetic Plant cuprinde 7 produse dupa cum urmeaza: Gel anticelulita intensiv remodelant cu extract de alge marine (200 ml), Crema anticelulita suplete & fermitate cu cafeina si ceai verde (200 ml), Crema anticelulita bioactiva cu extract de alge marine (200 ml), Crema anticelulita forte cu extract de cafea verde (200 ml), Crema anticelulita termoactiva cu extract de ardei iute (200 ml), Ulei anticelulita termoactiv cu extract de ardei iute (200 ml) si Crema anticelulita cu extract de galbenele (500 ml).

„Consideram ca cel mai important atuu al acestor produse este eficacitatea lor, demonstrata prin teste, astfel incat ele intr-adevar au capacitatea de a diminua aspectul celulitei si vor contribui la reconturarea siluetei”, a mai afirmat Susana Laszlo.

Aceasta a subliniat, de asemenea, ca adaptabilitatea produselor la diferitele nevoi ale celor care se confrunta cu celulita este un alt aspect important al acestei game. Produsele se pot folosi atat acasa, cat si la saloane, fiind ideale pentru masaj anticelulita.

În plus, produsele au texturi diferite, pentru a intampina nevoile persoanelor cu diferite preferinte, noua Gama Anticelulita cuprinzand creme, gel si ulei. Un alt element de diferentiere al acestor produse il reprezinta ingredientul activ natural pe care il au la baza: alge marine, cafea verde, ardei iute, cafeina si ceai verde, toate recunoscute pentru efectul lor anticelulitic.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro