Conferinta Managementul Relatiilor cu Clientii in Romania 2016

Categorie: Comunicate de presa, Targuri si expozitii

Aflat deja la cea de-a doua editie evenimentul revine cu o structura actualizata si imbunatatita in functie de nevoile si asteptarile mediului de business din Romania anului 2016.

Am tinut cont de feedback-ul dumneavoastra, iar in editia a II-a ne vom concentra in special pe studii de caz relevante si exemple de bune practici.

Partea teoretica va fi si ea dezvoltata prin introducerea unei sesiuni de Masterclass ce va defini conceptele si teoriile principale dezbatute in cadrul evenimentului.

In plus, pentru a putea aprofunda subiectele si pentru a spori networking-ul si schimbul de experiente, am decis sa include doua workshopuri si noi sesiuni de Q&A la sfarsitul fiecarei prezentari.

Din experienta cui veti invata in cadrul evenimentului?

Anul acesta ne vor impartasi din experienta in relatiile cu clientii profesionisti din partea unor companii precum:

Intrarom – Andrei Calin – Senior Consultant
Enel Energie – Daniela Croitoru – Customer Care Manager
Endava – Oana Man – Group Customer Care Manager
Ikea – Ionel Mirea – Deputy Customer Relations Manager
Mol Romania – Lucian Grozavu – Customer Service Manager
DHL Express – Oana Mandicescu – Customer Service Director
Fashion Days – Dan Mandroc – Head of Customer Service

 Ce teme vor fi dezbatute in cadrul conferintei?
 Orientarea catre client;
 Masurarea satisfactiei clientilor;
 Gestionarea canalelor de interactiune cu clientii;
 Colectarea, prelucrarea si implementarea feedback-ului clientilor;
 Instrumente, software si factori tehnologici ce sustin performanta serviciului de relatii clienti;
 Dezvoltarea instrumentelor necesare pentru sustinerea unei culturi a excelentei in relatiile cu clientii.

Cine va participa la eveniment?
Conferinta anuala „Managementul Relatiilor cu Clientii in Romania” isi propune sa reuneasca atat profesionisti in domeniu, cat si antreprenori interesati de dezvoltarea unui serviciu de relatii clienti performant, care sa le asigure un avantaj competitiv.
• CEOs
• Directori
• Manageri Generali
• Manageri Customer Service
• Manageri Customer Care
• Manageri Customer Experience
• Specialisti in Relatiile cu Clientii

Acceseaza website-ul conferintei pentru a afla mai multe despre evenimentul din 2016.

http://www.acumenintegrat.ro/Conferinta-Managementul-Relatiilor-cu-Clientii-in-Romania-2016/

» Preluat de pe LivePr.ro – Conferinta Managementul Relatiilor cu Clientii in Romania 2016


Alte articole

Adauga comentariu