Compania Red Bull ar putea datora 10 $ fiecarui consumator din ultimul deceniu

18 octombrie 2014

Sloganul „Red Bull iti da aripi” este, de departe, unul dintre cele mai controversate mesaje promotionale din perioada moderna. In anul 2013, Benjamin Careathers, un consumator al energizantului respectiv a intentat o actiune in justitie impotriva producatorului, acuzand compania de falsa publicitate.
Reclamantul afirma faptul ca, desi nu exista nicio baza stiintifica pentru a demonstra faptul ca bautura energizata ofera mai multe beneficii decat o ceasca de cafea, producatorii Red Bull comercializeaza produsul ca reprezentand „o sursa superioara de energie”. Prin urmare, practicile promotionale ale companiei sunt inselatoare si frauduloase.
Ca raspuns, oficialii companiei au negat toate acuzatiile, considerand ca fiecare campanie publicitara a fost in totalitate reala si corecta.
In plus, Red Bull a acceptat sa restituie consumatorilor o suma totala de peste 13 milioane de dolari, in cazul in care sentinta finala, care va fi luata in data de 1 mai 2015, ii va fi defavorabila. Aceasta inseamna ca oricine a achizitionat cel putin o bautura energizanta Red Bull, in perioada 1 ianuarie 2002 – 3 octombrie 2014, ar putea primi fie 10 $ cash, fie produse Red Bull in valoare de 15 $. Nu se va cere nicio dovada de achizitie din partea consumatorilor in acest sens.
Sursa: The Huffington Post

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro