Bugetele pentru SEO si publicitate - de maxima importanta pentru orice magazin online

30 august 2015

Un antreprenor care isi deschide un magazin online si care nu are deja experienta in domeniu se va interesa in primul rand despre costurile de dezvoltare ale unui website. In general, un magazin online profesionist costa intre 500 si 1000 de euro, in varianta ieftina, dar avand toate modulele necesare pentru operarea eficienta (inclusiv pentru plati online si gestiune complexa a comenzilor).

Se poate spune ca este un cost mic pentru un start-up, insa trebuie inteles ca un astfel de magazin este doar platforma de baza, cea pe care se va construi strategia de marketing ce abia urmeaza sa fie implementata. Aici intervin adevaratele costuri care diferentiaza un magazin care nu vine aproape nimic, de un magazin de succes. Bugetele pentru SEO si servicii promovare online sunt de importanta capitala, caci de ele depinde de fapt eficienta magazinului online. Pentru a putea avea vanzari, trebuie mai intai sa fii cunoscut si sa fii gasit usor.

In mediul online, poti atrage vizitatori de oriunde, trebuie doar sa te gandesti la targetul pe care vrei sa-l ai (spre exemplu, daca vinzi produse perisabile si poti face livrari doar in Bucuresti, acolo va trebui sa fie focusul promovarii). Nu este nevoie sa imparti pliante sau sa faci alte actiuni offline, vor fi bani irositi in cea mai mare parte. Orice magazin online se promoveaza in principal online, caci acolo poti transforma rapid orice vizitatori intr-un client.

SEO se refera la optimizarea siteului pentru motoarele de cautare. Altfel spus, cum sa-l convingi "pe Google" ca poti oferi rezultate relevante la cautarile de produse / servicii din aria ta de acoperire. Daca vinzi carti, vrei sa fii cat mai sus atunci cand cineva cauta un titlu de carte. Similar, in orice alt domeniu de produse ori servicii. Totul se poate face cu o strategie SEO de succes, dar si cu publicitate online eficienta, de preferat in regim cost-per-click si chiar prin sisteme de afiliere (comisioane din vanzari).

Oricum, ca antreprenor, trebuie sa fii pregatit sa aloci lunar, permanent, sume destul de mari pentru promovare pe internet, mai ales in primul an de la lansare. Poti actiona pe cont propriu, insa cel mai bine este sa apelezi la o companie specializata in oferirea de astfel de servicii de promovare online.

Cauti Gazduire Web ? Alege SpeedHost.ro

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro