Bolizii isi tureaza motoarele in Parcul Tiriac Auto

Impatimitii masinilor de lux au unde sa-si petreaca weekend-ul. In perioada 17-25 iunie pot vizita "Parcul Tiriac Auto", al doilea eveniment propriu de tip expozitional din Bucuresti, in cadrul Romexpo (Pavilionul Central). Cu aceasta ocazie vor fi prezentate automobilele Dodge, maca intrata de curand in portofoliul de vanzari al Gupului Tiriac. ...

In cadrul manifestarii puteti asista la o prezentare de exceptie a unor marci importate de Grupul Tiriac precum: Ford, Hyundai, Mercedes, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar, Smart, Mazda, Chrysler, Jeep, Dodge. Parcul expune peste 150 modele auto, iar cei interesati sa cumpere beneficiaza de oferte speciale de pret si de finantare pentru intreaga gama de autovehicule. Nu vor lipsi specialisti ai masinilor 4X4, care vor demonstra "live", calitatile calitatile acestei game.

Organizatorii s-au gandit si la cele mai mici detalii. Pasionatii de masini pot vizita targul in familie, avand in vedere ca zona de cafenea din interior se invecineaza cu zona destinata copiilor. Intrarea in parcul auto este libera, iar cei prezenti la manifestare pot castiga un autoturism Dodge, pus la bataie de catre organizatori. Ediþia 2005 a Parcului ÞiriacAuto a fost considerat cel mai mare eveniment independent din piata auto din Romania, un nou concept de expozitie auto, cu o abordare originala.

In 2005, Grupul Tiriac Auto a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 50% fata de anul precedent, ajungand la 17.638 de unitati vandute. Cele mai bune rezultate le-au avut Ford (7.749 unitati vandute) si Hyundai, cu 4.051 de unitati. Pentru Ford cresterea a fost de 65% fata de 2005, iar Hyundai isi dubleaza vanzarile pentru al doilea an consecutiv cu o crestere de 102%.

Planurile TiriacAuto pentru 2006 vizeaza cu prioritate cresterea volumului de vanzari si procesul de dezvoltare si consolidare a retelei teritoriale. Manifestarile expozitionale TiriacAuto vor continua, avand scopul de a aduce marcile comercializate de Grup, noutatile de ultima ora si ofertele speciale mai aproape de clienti.

"Desi previziunile asupra evolutiei pietei auto in 2006 sunt prudente, TiriacAuto si-a propus obiective ambitioase, respectiv un volum de vanzari de 24.000 de unitati, care reprezinta o crestere de 36% fata de anul 2005. Aceasta crestere planificata se datoreaza faptului ca in cadrul Grupului TiriacAuto exista marci auto care inca nu si-au atins maturitatea, avand un potential de crestere mai mare decat piata", a precizat Dna Adriana Ichim, Director Executiv TiriacAuto.

Nicoleta Margineanu
[email protected]

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro