Americanii nu mai consuma celebra mancare McDonald's

9 decembrie 2014

Candva cea mai celebra franciza fast-food din Statele Unite se confrunta cu pierderi substantiale in ultimii 5 ani. Lucrurile par sa se inrautateasca, McDonald's a facut publice luni statisticile privind consumul de produse al acestora. Desi analistii se asteptau ca McDonald's sa inregistreze pierderi de 1.7%, la nivel global, vanzarile au scazut cu 2,2% de la luna la luna.

In Statele Unite, vanzarile au scazut cu 4,6%.

Tot luni, McDonald's a declarat ca lucreaza intens la schimbarea meniului in unul mai simplu si la punerea in aplicare a unei structuri organizatorice la nivel local pentru a se apropia cat mai mult de ceea ce consumatorii isi doresc.

Sistemul Federal de Rezerve al Statelor Unite a aratat trecerea consumatorilor de la lanturi fast-food precum McDonald's la puncte de vanzare precum Chipotle. Directorul executiv McDonald's Don Thompson a descris schimbarea de comportament a consumatorilor fast-food bazata pe faptul ca acestia isi doresc sa aleaga modul in care comanda, ceea ce comanda si modul in care este servit.

Statisticile sustin aceasta idee Chipotle ofera peste 600.000 de moduri de a comanda mancare. Astfel, in timp ce McDonald's a inregistrat pierderi de 3,3% in al-3-lea trimestru al anului, vanzarile Chipotle au crescut cu 19,8%.

Sursa: Business Insider / Foto: Financial Juneteenth

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro