Amazon va deschide al doilea magazin online pe Alibaba Tmall.com in China

11 martie 2015

Amazon, gigantul de retail online din SUA, a deschis un alt magazin pe piata online Alibaba Tmall din China. Amazon ofera alimente, incaltaminte pentru femei, jucarii si ustensile de bucatarie pe platforma online in incercarea de a se extinde in continuare pe piata imensa din China.

Amazon a lansat un magazin pentru cititorii de e-book-uri Kindle pe Tmall anul trecut si are o prezenta online in tara din anul 2011. Tmall gazduieste aproape jumatate din toate tranzactiile de afaceri din China. "Industria de e-commerce din China este in crestere rapida si nimeni nu vrea sa piarda ceva", a declarat Yang Xiao, furnizor de servicii e-commerce HC International. "Amazon doreste sa adauge un canal de distributie suplimentar in China."

Tmall.com actioneaza ca o piata online pentru comerciantii cu amanuntul si ofera de asemenea si servicii de procesare a platii. Nu vinde propriile produse.
In anul 2004, Amazon a cumparat Joyo.com, retailer-ul chinez de carti, muzica si produse video, iar apoi au dat o noua imagine companiei, devenind Amazon.cn in 2011.

Dar, o prezenta pe Tmall ofera un canal suplimentar cu potential valoros pentru a ajunge la consumatorii chinezi. Alti retaileri din Vest, cum ar fi Asos, Burberry si Inditex, care detin lantul Zara, au infiintat, de asemenea magazine pe Tmall. "Salutam intrarea Amazon pe ecosistemul Alibaba si prezenta lor va extinde in continuare selectarea produselor si va creste experienta de shopping pentru consumatorii chinezi pe Tmall", a spus purtatorul de cuvant al Alibaba.

Sursa: BBC

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro