Actualitatea articolelor, tot mai importanta pentru Google

Categorie: IT & C

De mai multi ani, Google (principalul exponent al motoarelor de cautare din intreaga lume) a anuntat ca va pune in practica tehnici prin care sa avantajeze continutul unic si cat mai actual, cat mai relevant pentru utilizatori. Drept consecinta, strategiile SEO tin cont de aceste modificari, in unele cazuri explicate clar, in alte cazuri subtil si mai degraba intuite de firmele de specialitate.

Daca ai un website care doresti sa ajunga cat mai sus in rezultatele motoarelor de cautare, cu siguranta nu iti permiti “privilegiul” de a face experimente costisitoare si de a pierde timp pretios (ceea ce inseamna, din nou, bani).

Ai nevoie sa lucrezi cu o firma de seo care a studiat continuu subiectul, care are experienta relevanta si care stie ce functioneaza mai bine si ce nu. Caci, pana la urma, Google nu “spune” exact cum sa actionezi pentru optimizarea in motorul sau de cautare, avand interesul de a promova serviciul de publicitate platita la click (Adwords).

Pare insa cert faptul ca Google pune tot mai mult accent pe calitate si pe actualitate. Articolele cu linkuri publicate mai recent sunt considerate mai relevante decat cele publicate cu mult timp in urma. O companie, fie ea magazin online sau nu, trebuie astfel sa reactioneze prin update regulat al continutului de pe websiteul sau, actiune dublata de activitatea regulata pe retelele de socializare.

In acelasi timp, prezenta cu linkuri pe cat mai multe site-uri relevante este extrem de utila, dar actiunea trebuie facuta in mod natural, fara a intra in sfera de spam. Se pot citi online tutoriale inseo.ro – pe website-ul unei astfel de companii cu multa experienta in domeniu, care actioneaza in mod continuu pentru cresterea performantelor SEO a unor companii din diverse sfere de activitate (e-commerce, dar si alti furnizori de servicii si produse, in offline).

 

Cauti Gazduire Web? Alege Speedhost.ro


Alte articole

Adauga comentariu